.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Sunday, May 16, 2010

** Teacher's Day - 450 Lolichoc **

Assalamualaikum semua...

SELAMAT HARI GURU BUAT GURU-GURU DI SELURUH DUNIA KHASNYA DI MALAYSIA.. =)

Entry ni khas untuk Hari Guru pada 16 Mei. Dapat call dari seorang cikgu nun di Pendang, Cikgu Najwa nak oder lolichoc untuk murid-muridnya. 400 batang lolichoc yang di minta pada awalnya, & esoknya ada penambahan lagi 50 batang...Alhamdulillah..ini tempahan aku yang pertama sebanyak ini..Dugaan memang dugaan bagi menyiapkan setiap batang lolichoc ni..Mana taknya, dari nak cari penambahan mold lolichoc ke la batang lolichoc..memang susah..so terpaksalah wawa gunakan cara lain dan juga pratikal..





Antara bentuk lolichoc yang wawa buat..








































Lolichoc yang siap di bungkus satu persatu..






Antara Lolichoc yang sudah siap untuk di pack ke dalam kotak dan di serahkan kepada Cikgu Wan wakil kepada Cikgu Najwa.








Alhamdulillah. Akhirnya dapat juga wawa siapkan tempahan dari Cikgu Najwa.. Thanx so much..hope murid-murid cikgu sukakannya.. =)

CoratCoret : Thank you so muchhhhhh 2 mama, baba, Muna n also my sister-along for helping..kalau tak ada dieorang memang susah le aku nak siapkan tempahan ni..smpai terpaksa import pekerja..haha...

No comments:

Post a Comment