.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Tuesday, May 18, 2010

** Again Choc 4 Teacher's Day **

Assalamualaikum ...bertemu lagi untuk entry Hari Guru.

Kali ni coklat di tempah khas oleh my lovely beautiful sister for her sons untuk di beri pada cikgu-cikgu yang banyak menolong mereka sepanjang mereka berada di sekolah. so Along just oder coklatnya sahaja coz die dah beli small containers dari Tupperware untuk di isi coklat. Setiap containers di letak 4 biji coklat pelbagai perisa. Idea gubahan dari along, die yang nak keluar modal kan beli all the containers tapi okay la coz Tupperware ngah ade sale. Berbaloi la jugak.


Cute kan every containers ader 4 colour dalam 1 kotak : Oren, Light Blue, Light Green & Purple.






Coklat ada pelbagai bentuk dan di isi dengan filling yang berbeza tiap satu : Hazelnut , Almond, Strawberry & Blueberry.

Ini semua khas untuk cikgu Abang Afif & Cikgu Naqib dari SK Sg.Dua, Butterworth. Hope all the teachers like it.














And yang ni bekas agak special khas untuk Tok Su merangkap adik baba yang juga mengajar di sekolah yang sama dengan budak-budak ni.












Okay yang ni pula khas untuk cikgu tadika sekolah Thaqif di Tadika Seribu Ilmu. haha..budak kecik ni bukan sedar pun pasal teacher's day & yang paling lawak wawa gi serah ke cikgu die, die bleh wat tak tau jer..aiseehh...












Yang ni di tempah oleh teacher Wan cikgu sekolah Abg Afif. Last min oder, nasib sempat juga aku siapkan just bekas je tak sempat nak cari..coz teacher Wan oder mix shape n filling untuk 20 pcs coklat dari milk choc & white choc. Thanx Teacher Wan =)

CoratCoret : Thank's semua =)

No comments:

Post a Comment