.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Tuesday, May 11, 2010

Alhamdulillah..Rezeki Allah

Assalamualaikum semua...

Dah lama wawa tak update pasal coklat di blog ni, so dalam minggu ni, Alhandulillah rezeki dari Allah untuk saya. Tempahan khas untuk Teacher's day next week and also Mother's Day even dah lepas...tapi di sebabkan sayang si anak kepada si ibu, tidak kira, tetap ingin di hadiahkan..Thanx my cousin..

Hope wawa dapat laksanakan tugasan ini sebaik mungkin untuk menyiapkan tempahan seorang cikgu dari Pendang sebanyak 450 batang lolichoc..Terima kasih.. seronok dengar adik-adik dah tempah beli lolichoc dengan cikgunya.. teringat last week si Naqib(my 2nd nephew) nak beli bunga rose kat mamanya di sekolah, tapi yang harga rm1 dah abis yang tinggal yang mahal..sian bebudak, mahal sangat pon depa tak mampu nak beli kan...and kena juga siapkan tempahan untuk teacher's day sekolah abg afif and naqib..opps...tak lupa budak tadika si Thaqif.. ;)

CoratCoret : tunggu hasilnya... =)

No comments:

Post a Comment