.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Tuesday, November 2, 2010

** Hari Usahawan **

Assalamualaikum semua...

Dah lama rasanya roshadelli chocolates tak update entry kan..bukan tak dak entry berkaitan untuk di letakkan tapi masa tak mengizinkan...so cepat2 update seblm delay lagi nanti... =)

Okay my older nephew, Abg Afif dah habis UPSR so gi sekolah hari-hari main je dia cakap..at least bebudak tu bleh bawak any game untuk mengisi masa lapang n tak buat bising...tapi X-school saya aritu tak bagi budak-budak ni bawak game electronic takut ader yang hilang kata pihak atasan..huhu..mati kutu cikgu nak wat game..

So last week skolah abg afif ada wat program Hari Usahawan untuk students year 6..2 hari berlangsung khamis n jumaat.. So abg afif ada request kat saya untuk sale chocolate..then saya nak tambah cupcakes..our new product.. asal nak wat banyak tuk abg afif tapi memandangkan pagi saya sekolah dah nye khamis balik lewat sebab de meeting plak..tup tap2..malam baru start buat..adehh..kecapektan saya...so dapat wat around 30 cupcakes n 30 lolichoc... huhu..sian abg afif..serious tak sempat buat time tu..tapi saya gagahkan juga sebab dah janji dengan dia..

Hasil percubaan membuat icing..success =)


Orange cupcakes.. before letak icing..

Ohh..terselit sekali cupcake+icing untuk makan sendiri...budak-budak yang habiskan... =)


Antara cupcake untuk dijual

Lolichoc...

Abg Afif with his helper di hadapan gerainya yang berkongsi semeja dengan his BFF ~ Tajudin..

Tajudin jual murtabak..dia buat sendiri ooo..hehe..sebab ayah Tajudin memang ade restaurant .. pandai betul si Tajudin ni tarik pelanggan beli murtabak dia..bleh tahan sedap saya rasa..


Nak Oder cupcake macam ni?? Call saya Awatief di no 019-5139011 or email

dhomemadechocolate@gmail.com

No comments:

Post a Comment