.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Wednesday, May 19, 2010

** Mother's Day **

Assalamuaalikum semua... Selamat Hari Ibu!!!...

Hohohohooo...lambat post la ini entry..terskip plak dengan entry teacher's day dulu..takper janji i update & share dengan korang semua... coklat di oder oleh my cousin - Kak Ana dari perlis khas untuk mama tersayang iaitu Teh( Mak Teh) aku..Kak Ana nak shape Love and Shell sahaja.tapi sorry kak Ana, shape shell tak sempat nak buat bagi siap 16 pcs.terpaksa ganti dengan mix shape. kak Ana nak 32 pcs with mix filling. So 16 pcs yang atas shape love and yang bawah mix shape..



















CoratCoret: Khas buat Mama tersayang Roshahidah binti Mohamad, adik sayang sayang sayang sayang sayang sayang sayang sayangggggggggg mama sangat2...kasih sayang mama sungguh tak ternilai..TERIMA KASIH.. =)

No comments:

Post a Comment