.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Wednesday, June 16, 2010

Si Merah & Si Hijau Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum semua..

Entry merah hijau ni khas untuk my friend Nurul Wahida bt Zakari..mber time stdy kat USM dlu..ohh..dah kawin hg ida..Selamat Pengantin baru pada Puan Wahida n En. Syazwan(bob)..

So alhamdulillah semua dah selesai n insyaAllah this week site bob plak..sory yer ida aku dapat nak join rombongan cik kiah hg sebab aku buzy nk siap kan tempahan2 baju..ahakks..anyway hg memang cute in merah..i likee...menyerlah gitu beb..

so untuk hantaran ida ada tempah coklat dengan wawa untuk kedua belah pihak..so temanya of course la merah untuk isteri n hijau untuk suami..ida just bg tau theme of her wedding jer yang lain design or dilling die serahkan jer pada aku..so ini la hasilnya..

TADAAaaaaa!!!!!....



Wahida & Bob

















Merah & Hijau..























16 Pcs chocolate mix filling khas untuk my friend.








Hijau untuk bob..sesuai la org kedah..hijau kuning.. ahakkss





















Nak Oder macam ni??Call Awatief di no 019-5139011 or email
dhomemadechocolate@gmail.com

NotaKaki : Pn ida...bukan khayalan lagi okey..anyway Congrats untuk anda berdua.. =)

No comments:

Post a Comment