.:: Tempahan @ Pertanyaan ::.

Assalamualaikum semua.. Kami di Roshadelli sudi menerima tempahan dari pelanggan-pelanggan yang di kasihi.Kami menerima tempahan untuk deberi kepada tetamu-tetamu untuk majlis perkahwinan, coklat untuk hantaran, DLL..untuk tempahan boleh la email or SMS saya (Awatief) email: dhomemadechocolate@gmail.com hp : 019-5139011 (Awatief)

Tuesday, June 1, 2010

Hantaran & Makan-makan

Assalamualaikum

Sebenarnya Wawa nak post entry ni last week, tapi tak berkesempatan pula, so petang-petang gini dah agak-agak bleh relax sikit bleh la up entry baru...

Actually ni oder dari kawan-kawan along di sekolah... Alhamdulillah, banyak gak tempahan yang wawa dapat dari cikgu-cikgu yang di tempah khas untuk makan sendiri, untuk di bawak balik kg & juga untuk hantaran tunang n kawin... maklumah cuti wesak kan..ada macam-macam majlis yang berlangsung.



Coklat untuk hantaran tunang dan juga hantaran perkahwinan. 2 darinya along hadiahkan untuk majlis pertunangan adik Azliza n prkahwinan Nadzurah. so dia cakap tak perlu buh any ribbon coz kang takut tak sama plak dengan hantaran yang dah di gubah.. & 1 box di oder oleh Azliza untuk makan-makan oleh saudara mara pada majlis pertunangan adiknya nanti.. Thanx =)





Kebetulan temanya purple.. =)









ini pulak di oder oleh cikgu di sekolah along jugak just untuk makan-makan sendiri. 10pcs with ni fillings


ni oder juga dari kawan-kawan along di sekolah beliau yang tercinta..ahakkss...

Atas : 16pcs - Almond + Walnut (Marshitoh)

Bawah : 16pcs - Lemon + Almond (Asmunie)

CoratCoret : Terima kasih daun keladi..nanti2 oder la lagi..hehe =)

No comments:

Post a Comment